loading...

آهنگ گلچین

متن ترانه دروغ گو دانلود آهنگ دروغ گو آزاد » ترانه سرا ( داود بصیری )» تنظیم : ( راشا تقی پور )می خوای بازم دروغ بگی نگات اینو داد میزنههمین جوری دوست دارم دروغاتم مال منهمی خوای

حسین بازدید : 41 سه شنبه 22 آبان 1397

متن ترانه دروغ گو
 دانلود آهنگ دروغ گو آزاد
 » ترانه سرا ( داود بصیری )
» تنظیم : ( راشا تقی پور )
می خوای بازم دروغ بگی نگات اینو داد میزنه
همین جوری دوست دارم دروغاتم مال منه
می خوای بازم دروغ بگی بگو دارم گوش میکنم
هر چی دلت میخواد بگو بگو نه انگار که منم

مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو


بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو
مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو

خیلی چیزا گفتی به من یادم نمونده همشون
دلم نمیخواد که بگم به این نشون به اون نشون
تیشه به طاقتم بزن طاقتشو داره تنم
بگو بازم دروغ بگو انگار نه انگار که منم

مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو
مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو

همین جوری دوست دارم

می خوای بازم دروغ بگی نگات اینو داد میزنه
همین جوری دوست دارم دروغاتم مال منه
می خوای بازم دروغ بگی بگو دارم گوش میکنم
هر چی دلت میخواد بگو بگو نه انگار که منم

مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو
مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو

مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو
مثه همیشه به دلم بگو بازم دروغ بگو
بهونه گیر خوشگلم بگو بازم دروغ بگو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو