loading...

آهنگ گلچین

متن ترانه خواب میثم ابراهیمی ,متن آهنگ خواب میثم ابراهیمی,ljk Hik\' [ndn,تکست آهنگ خواب میثم ابراهیمی,دانلود موزیک ویدیو خواب میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ خواب میثم

حسین بازدید : 29 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ خواب میثم ابراهیمی  www.xni3e.ir
Lyrics Music Meysam Ebrahimi Khab
متن آهنگ خواب میثم ابراهیمی
ترانه و شعر آهنگ خواب میثم ابراهیمی
جدیدا خواب تو رو زیاد میبینم هر روز یه خبر از تو میاد میبینم
که حاله تو خوب نیست مثله خودم من دیگه خسته شدم
هیچ وقت خیالم از رفتنت جمع نشد علاقم به تو کم نشد
با اینکه نیستی پیشم تو رو هنوزم ماله خودم میدونم
تو همین مسیر که سمتت میام دستامو بگیر واسه یه دفعه عشقمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هر کی چشاتو میخوام عشقه منی تویی همه دنیام
تکست آهنگ خواب میثم ابراهیمی
پای این آرزوی قدیمی بمون خودتو برسون تو به دستای من
هنوزم مثه همون قدیمه چشات زندگیمه چشات دنیای من
منو برگردون تو به همون حالتم هر جوری که شده حتی یک ساعتم


میخوام بشینم باز پای حرفای تو تو چشمای تو زل بزنم
تو همین مسیر که سمتت میام دستامو بگیر واسه یه دفعه عشقمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هر کی چشاتو میخوام عشقه منی تویی همه دنیام
**


http://www.faratext.com/











برچسب ها متن ترانه خواب میثم ابراهیمی متن آهنگ خواب میثم ابراهیمی ljk Hik' [ndn تکست آهنگ خواب میثم ابراهیمی دانلود موزیک ویدیو خواب میثم ابراهیمی دانلود آهنگ خواب میثم ابراهیمی کیفیت 320 آهنگ خواب میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خواب میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جدید خواب میثم ابراهیمی بهمن ماه 1395 دانلود ترانه خواب میثم ابراهیمی دانلود آهنگ با لینک مستقیم خواب میثم ابراهیمی کد موزیک خواب میثم ابراهیمی کد پیشواز همراه اول خواب میثم ابراهیمی دانلود آهنگ خواب میثم ابراهیمی کد آهنگ خواب میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جدید خواب میثم ابراهیمی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو