loading...

آهنگ گلچین

  من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه کسی آتش به وجودم میزنه که برای من عزیزترین کسه وای که دلم طاقت دوریتو هیچ نداره منتظرم کوه و دشت از تو خبر بیاره ولی افسوس تو زمن خیلی دوری مید

حسین بازدید : 71 شنبه 31 فروردین 1398

 

من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه
کسی آتش به وجودم میزنه که برای من عزیزترین کسه
وای که دلم طاقت دوریتو هیچ نداره
منتظرم کوه و دشت از تو خبر بیاره
ولی افسوس تو زمن خیلی دوری میدونم
مثل قله های سخت و بی عبوری می دونم


توئی خورشید بلند توئی اون چشمه نور
منم اون کسی که تا ابد بیادت میمونم
وای که دلم طاقت دوریتو هیچ نداره
منتظرم کوه و دشت از تو خبر بیاره

https://www.cloob.com/u/p_p_p/26001209







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه متن آهنگ من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه دانلود آهنگ من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه با کیفیت 320 من مثل یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو