loading...

آهنگ گلچین

من حسینم که جهان در خور فرمان من است ابر و باد و مه و آتش که به فرمان من است من حسینم که جهان واله و حیران من است ابرو باد و مه و خورشید به فرمان من است اولین مدرسه عشق که تاسیس شد

حسین بازدید : 47 دوشنبه 28 آبان 1397


من حسینم که جهان در خور فرمان من است 
ابر و باد و مه و آتش که به فرمان من است 

من حسینم که جهان واله و حیران من است 
ابرو باد و مه و خورشید به فرمان من است 

اولین مدرسه عشق که تاسیس شده 
درس زهرا و علی تدریس شده


گل آدم چو سرشتم به گاه ازلی 
اولین کلمه که آموخت علی بود علی 

من حسینم ضربان دل من یا زهراست 
نقش دیوار و در منزل من یا زهراست 

هر که بگرفته جنون در اثر عشق من است 
یوسف انگشت به لب در گذر عشق من است 

قلب من مرکز پاکیزه ترین احساس است 
چه غم از حادثه چون همسفرم عباس است 

آیه های عشق عنوان من است 
صفحه ی ماریه قرآن من است 

مایه ی این می ز روح است و ز راه 
خورده مهر نعل پای ذوالجناح









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو