loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,متن آهنگ,متن آهنگ یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,دانلود آهنگ جدید یه روز

حسین بازدید : 63 شنبه 31 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,متن آهنگ,متن آهنگ یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی ,دانلود آهنگ جدید یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی,دانلود آهنگ یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی با کیفیت 320,یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی,دانلود آهنگ,Download Music,

https://upmusics.com

یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی
تو به دلم نشستی و ورد زبون من شدی ♬♫♪
نگذریم از حق که دلت مث دلم هوایی شد ♬♫♪
یهو بارون توو کوچه زد وای که عجب هوایی شد ♬♫♪
دو نفره با هم همه جا هر جا بگیو رفتیم


خاطره ساختیم تا ته دیوونگیو رفتیم
مگه به همه میشه نگفت توو دلمون چی میشد ♬♫♪
لجبازی کردیم تا ته یه دندگیو رفتیم ♬♫♪
دو نفره با هم همه جا هر جا بگیو رفتیم ♬♫♪
خاطره ساختیم تا ته دیوونگیو رفتیم♬♫♪
مگه به همه میشه نگفت توو دلمون چی میشد

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی متن آهنگ متن آهنگ یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی دانلود آهنگ جدید یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی دانلود آهنگ یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی با کیفیت 320 یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام یه روزی تو جون من شدی مهربون من شدی دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو