loading...

آهنگ گلچین

عشق من بذار برو تنها شدمتوی این تنهایی ها من پیر شدممیدونی که بی تو سخته زندگیتو بدون که خیلی از تو دلخورمای خدا داری صدامو میشنویغمو غصه شده تارو پوده منای خدا تورو خدا کاری بکن داره آتیش میگیره وجود

حسین بازدید : 61 شنبه 24 فروردین 1398

عشق من بذار برو تنها شدم

توی این تنهایی ها من پیر شدم

میدونی که بی تو سخته زندگی

تو بدون که خیلی از تو دلخورم

ای خدا داری صدامو میشنوی

غمو غصه شده تارو پوده من


ای خدا تورو خدا کاری بکن

داره آتیش میگیره وجوده من

ای خدا کاری بکن

چیزی بگو حرفی بزن

مردم از این بدبختی های روزگار







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید عشق من بذار برو تنها شدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من بذار برو تنها شدم کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق من بذار برو تنها شدم دانلود آهنگ عشق من بذار برو تنها شدم با کیفیت 320 متن آهنگ عشق من بذار برو تنها شدم دانلود آهنگ متن آهنگ عشق من بذار برو تنها شدم دانلود آهنگ بیکلام عشق من بذار برو تنها شدم Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو