loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام نگو نه,    محس

حسین بازدید : 62 چهارشنبه 16 آبان 1397


,    دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام نگو نه
,    محسن ابراهیم زاده کی میدونه
,    محسن ابراهیم زاده خواهش
,    محسن ابراهیم زاده بین من و تو
,    محسن ابراهیم زاده و بهنام بانی
,    محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی
,    محسن ابراهیم زاده بارون

,   

http://rozmusic.com/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%88-%D9%86%D9%87.html

متن آهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده

تو خودت خوبیو از تو خوبیات میمونه تو خودت عشقیو عشقت واسه من قانونه
 تورو از خودم جدا کنم یهو میمیرم به تو خیلی بیشتر از اینا دلم مدیونه
 دوباره قلب منو نگیر به بازی نگو نه تو برای حال و روز من نیازی نگو نه
 من هنوزم واسه تو معجزه دارم تو صدام تو هنوزم واسه من خاطره سازی نگو نه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نگو نه با لینک مستقیم

اگه بدونی اینروزا چقد غریب حالتم  خبر نداری من کجام فک میکنی که راحتم
دوباره قلب منو نگیر به بازی نگو نه تو برای حال و روز من نیازی نگو نه
 من هنوزم واسه تو معجزه دارم تو صدام تو هنوزم واسه من خاطره سازی نگو نه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام نگو نه محسن ابراهیم زاده کی میدونه محسن ابراهیم زاده خواهش محسن ابراهیم زاده بین من و تو محسن ابراهیم زاده و بهنام بانی محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو