loading...

آهنگ گلچین

تبِ چشمای تو دیوونه میکنه دله منو از صدات نگم برات که میزون میکنه حاله منو پا تو کفش من نکن بیا بیا دل بده برو کی به غیر من بگو صافو ساده دوست داره تو رو نفسات درمونه دله من حیرونه از بس عاشقت شدم به

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 21 فروردین 1398

تبِ چشمای تو دیوونه میکنه دله منو از صدات نگم برات که میزون میکنه حاله منو
پا تو کفش من نکن بیا بیا دل بده برو کی به غیر من بگو صافو ساده دوست داره تو رو

نفسات درمونه دله من حیرونه از بس عاشقت شدم بهم میگن دیوونه

عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه

http://www.faratext.com

عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه

تکست آهنگ تب چشمات محمد حسام

من قبلِ تو قلبم با کسی یار نبوده اینقدر که رو تو قفله گرفتار نبوده
یه جوری عزیزی واسه این قلبه دیوونه انگار به جز عشقت چیزی در کار نبوده

عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه
عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه

عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه
عزیزه دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودنه با تو زیر بارونه

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو