loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دل من منوچهر سخایی,متن آهنگ دل من منوچهر سخایی,کد آهنگ پیشواز دل من منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید دل من منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار

حسین بازدید : 135 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ دل من منوچهر سخایی

دل من (خواننده منوچهر سخائی)

آآآآآآ تنها دل من
آآآآآآآآآآ خدا دل من
دلم تنگو دلم تنگ دلم با لاله همرنگ
بنالم تا بسوزه مگر بحال من دل سنگ
بنالم تا بسوزه مگر بحال من دل سنگ
زتنهایی مثال بیا بون دل من
سرا سر پرگل ماتمه یه زندونه دل من
چنان گیسوی سر در گم پریشونه دل من
آآآآآآآآآآ خدا دل من


آآآآآآ تنها دل من
زتنهایی مثال بیا بون دل من
سرا سر پرگل ماتمه یه زندونه دل من
چنان گیسوی سر در گم پریشونه دل من
آآآآآآآآآآ خدا دل من
آآآآآآ تنها دل من















برچسب ها دانلود آهنگ دل من منوچهر سخایی متن آهنگ دل من منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول دل من منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من منوچهر سخایی تکست آهنگ دل من منوچهر سخایی تکست موزیک دل من منوچهر سخایی دانلود ترانه دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ دل من منوچهر سخایی کیفیت 320 متن ترانه دل من منوچهر سخایی کد موزیک دل من منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من منوچهر سخایی دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ دل من منوچهر سخایی رمیکس Remix سایت موزیک دانلود موزیک ویدیو دل من منوچهر سخایی دانلود آهنگ دل من منوچهر سخایی کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو