loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد متن آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول شوخیه مگه حمید هیراد ,دانلود آهنگ بیکلام شوخیه مگه حمید هیراد,دانلود آهنگ جدید شوخیه

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 15 فروردین 1398

 


دانلود آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد

متن آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول شوخیه مگه حمید هیراد ,دانلود آهنگ بیکلام شوخیه مگه حمید هیراد,دانلود آهنگ جدید شوخیه مگه حمید هیراد,متن آهنگ,دانلود آهنگ,شوخیه مگه حمید هیراد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شوخیه مگه حمید هیراد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد با کیفیت 320,

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیرمیلاد نیکزاد

 

گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی
سیر نمیشوم زتو تاب و توان من تویی♪♪♫♫♪♪
نظری به حال ما کن تا روم به سمت کویت
دیوانه تر از دلم نیست تا شود اسیر رویت
شوخیِ مگه بذاری بری نمونی♪♪♫♫♪♪

 


 
تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیِ مگه دلو بزنی به دریا
عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها♪♪♫♫♪♪
شوخیِ مگه بذاری بری نمونی
تو یار منی نشون به اون نشونی

♪♪♫♫♪♪

چه کنم وجود من با دل تو ساز شد
همه دنیای من آن دلبر طناز شد 
تو که بی وفا نبودی پر جور و جفا نبودی
تو همه وجود مایی تو ز ما جدا نبودی 
ز ما جدا نــبـودی ♪♪

دانلود آهنگ شوخیه مگه با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ شوخیه مگه با کیفیت 128 : DOWNLOAD

منبع: upmusics.com







برچسب ها متن آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول شوخیه مگه حمید هیراد دانلود آهنگ بیکلام شوخیه مگه حمید هیراد دانلود آهنگ جدید شوخیه مگه حمید هیراد متن آهنگ دانلود آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد کد آهنگ پیشواز ایرانسل شوخیه مگه حمید هیراد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو