loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ دارم میمیرم علی عبدالمالکی,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی عید بی تو دارم میمیرم,    علی عبدالمالکی میمیرم,  

حسین بازدید : 61 شنبه 27 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ دارم میمیرم علی عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی عید بی تو دارم میمیرم
,    علی عبدالمالکی میمیرم
,    دانلود اهنگ دارم میمیرم غمگین

,   
,   

http://muzicir.com

 

♫♫ بی تو دارم می میرم آروم آروم ، آروم آروم کنارم بمون
آخه غمگینه دلم ، زرد و کبود ، رنگ پاییز ، بهارم بمون
اونقدر قدر تو رو ندونستم که یه روز لحظه ی تلخی رسید ، تو رو از دستم ربود
رو زمین قد پاهات ، تو افق نور چشات ، تا ابد دنبالتم مثل یه ابر کبود
نفسم در نمیاد ، تک و تنهام ، کنج غم هام ، بدادم برس
کاشکی از یادم می رفت برق نگات ، یاد دستات ، گرمی صدات
♫♫

 

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 2:11 - 1.25 MB







برچسب ها دانلود آهنگ دارم میمیرم علی عبدالمالکی دانلود اهنگ علی عبدالمالکی عید بی تو دارم میمیرم علی عبدالمالکی میمیرم دانلود اهنگ دارم میمیرم غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو