loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ,متن آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت ,دانلود آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آه

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 14 فروردین 1398

متن آهنگ,متن آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت ,دانلود آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت ,دانلود آهنگ بیکلام علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت,دانلود آهنگ جدید علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت,علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت,

http://nicmusic.net/1397/01/bi-marefat-4/

متن آهنگ علیرضا قلی زاده بی معرفت

 

از سالی که منو گذاشتی رفتی بی معرفت دلم همیشه خونه

از روزی که منو تنها گذاشتی در و دیوار برام مثل زندونه

این خونه داغونه دل پریشونه این قاب عکس خالی زجر مجنونه

این خونه ویرونه دل بی درمونه دلدار این دل من رفته بیرونه

این خونه داغونه دل پریشونه این قاب عکس خالی زجر مجنونه

این خونه ویرونه دل بی درمونه دلدار این دل من رفته بیرونه

♫♫♫

از سالی که منو گذاشتی رفتی چشای من خیره به در میمونه

از روزی که منو تنها گذاشتی عطرت همش میپیچه توی خونه

خونه داغونه دل پریشونه این قاب عکس خالی زجر مجنونه

این خونه ویرونه دل بی درمونه دلدار این دل من رفته بیرونه

این خونه داغونه دل پریشونه این قاب عکس خالی زجر مجنونه

این خونه ویرونه دل بی درمونه دلدار این دل من رفته بیرونه

این خونه داغونه دل پریشونه این قاب عکس خالی زجر مجنونه

این خونه ویرونه دل بی درمونه دلدار این دل من رفته بیرونه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت دانلود آهنگ علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت دانلود آهنگ بیکلام علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت دانلود آهنگ جدید علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت علیرضا قلی زاده به نام بی معرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو