loading...

آهنگ گلچین

آهنگ دلواپسم امید نادرزادهبدونی توو این روزا دلواپسم،منو از خودت با خبر می کنی؟واسه اینکه همراه تو را بیام،قدم هاتو آهسته تر می کنی؟زمان زیادی باید بگذزه،تا باور کنی حرف من راستهکی احساسشو مثل من خرج

حسین بازدید : 44 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ دلواپسم امید نادرزاده

بدونی توو این روزا دلواپسم،منو از خودت با خبر می کنی؟
واسه اینکه همراه تو را بیام،قدم هاتو آهسته تر می کنی؟
زمان زیادی باید بگذزه،تا باور کنی حرف من راسته
کی احساسشو مثل من خرج کرد؟کی اندازه ی من تو رو خواسته؟
چه روزا که توو فکر تو میرمُ،فقط با خیالت قدم می زنم
نمی تونم از بی قراریم بگم،بازم حرفمو با خودم می زنم
تا کی زیر بارون باید را برم،تا حالم یه کم رو به را تر بشه؟


زمین خیسه شاید باید این دفه،چشای منم واسه تو تر بشه
چقد پیش تو باید از عشق گفت،تا حس تو با حس من جور شه؟
یه بارم بذار اون که دیوونته،از احساسی که داره مغرور شه
زمان زیادی باید بگذزه،تا باور کنی حرف من راسته







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلواپسم امید نادرزاده Download Music دانلود آهنگ دلواپسم امید نادرزاده با کیفیت 320 دلواپسم امید نادرزاده دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دلواپسم امید نادرزاده دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام دلواپسم امید نادرزاده متن آهنگ دلواپسم امید نادرزاده کد آهنگ پیشواز همراه اول دلواپسم امید نادرزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو