loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس سادات,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس السا

حسین بازدید : 1771 سه شنبه 13 فروردین 1398


,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من
,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس سادات
,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس السادات
,    دانلود پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس سادات
,    دانلود اهنگ پروانه امشب سپیده رئیس السادات
,    شاعر پروانه امشب پر نزن
,    نت سه تار پروانه امشب پر مزن
,    متن آهنگ پروانه امشب پر مزن
,    دانلود آهنگ امشب امشب از پروانه

,   

پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من
ترسم صدای پرپرت، از خواب بیدارش کند

یارم به یک لا پیرهن، خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند

پیراهنی از برگ گل بهر نگارم دوختم
بس که لطیف است آن بدن، ترسم که آزارش کند

ای آفتاب آهسته نه پا در حریم یار من
ترسم صدای پای تو از خواب بیدارش کند...

 

 

 ,    دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**به علت غیر مجاز بودن در سایت قرار نمیگیرد (جهت آگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره)*

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس سادات دانلود اهنگ پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس السادات دانلود پروانه امشب پر مزن سپیده رئیس سادات دانلود اهنگ پروانه امشب سپیده رئیس السادات شاعر پروانه امشب پر نزن نت سه تار پروانه امشب پر مزن متن آهنگ پروانه امشب پر مزن دانلود آهنگ امشب امشب از پروانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو