loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ mp3 حسین صفری نمیتونم ترکت کنم,    دانلود اهنگ mp3 سردرگمم از حسین صفری,    کلیپ اهنگ mp3 حسین صفری سردرگم,  

حسین بازدید : 136 یکشنبه 06 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 حسین صفری نمیتونم ترکت کنم
,    دانلود اهنگ mp3 سردرگمم از حسین صفری
,    کلیپ اهنگ mp3 حسین صفری سردرگم
,    دانلود اهنگ mp3 سردرگم حسین صفری
,    دانلود اهنگ mp3 سر در گم حسین صفری
,    دانلود اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 نه نمیتونم ترکت کنم یهو یه باره شک بت کنم
,    ریمیکس اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم
,    کلیپ اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

متن آهنگ سردرگم از حسین صفری

نه میگی بمون اگه بخوام برم میذاری نه میدونم عاشقی نه میدونم ازم بیزاری

na migi bemon age bekham beram mizari na midonam asheghi na midonam azam bizari

نه میدیدمو اگه نباشمم میتونی من هنوزم عاشقم تو نمیفهمی و نمیدونی

na mididamo age nabashamam mitoni man hanozam ashegham to nemifahmi o nemidoni

منم مثل تو سردرگمم شبو روز از سردرد پرم

manam mesl to sardagomam shabo roz az sardard poram

میبینی که هر چند دورم شلوغ باشه ولی بازم توو فکرت گمم

mibini ke har chand doram shologh bashe vali bazam too fekret gomam

نه نمیتونم ترکت کنم یهو ی باره شک بهت کنم

ne nemitonam tarket konam yeho ye bare shak behet konam

بی تو نمیخوام این ثانیه ها حرکت کنن حرکت کنن

bi to nemikham in saniyeha harekat konan

مجبورم نکن که آدم بده شم اگه میمونی قدمت رو چشم

majboram nakon ke adam bade sham age mimoni ghadamet ro cheshm

ولی اگه میخوای ادامه بدی بازی رو بری بهتره چون نمیخوام ازت زده شدم

vali age mikhay edame bedi bazi ro beri behtare chon nemikham azat zade shodam

میدونی پشت سر من قبل تو کلی آهه چجوری سر در آوردم پیشت از بیراهه

midoni posht sar man ghabl to koli ahe chejori sar da avordam pishet az birahe

حال این تخس روانی رو ببین که چشاش جز تو نمیبینه کسی رو اخه

hal in tokhs ravani ro bebin ke cheshash joz to nemibone kasi ro akhe

منم مثل تو سردرگمم شبو روز از سردرد پرم

manam mesl to sardagomam shabo roz az sardard poram

میبینی که هر چند دورم شلوغ باشه ولی بازم توو فکرت گمم

mibini ke har chand doram shologh bashe vali bazam too fekret gomam

نه نمیتونم ترکت کنم یهو ی باره شک بهت کنم

ne nemitonam tarket konam yeho ye bare shak behet konam

بی تو نمیخوام این ثانیه ها حرکت کنن حرکت کنن

bi to nemikham in saniyeha harekat konan

ترانه آهنگ سردرگم از حسین صفری

میدونی پشت سر من قبل تو کلی آهه چجوری سر در آوردم پیشت از بیراهه

midoni posht sar man ghabl to koli ahe chejori sar da avordam pishet az birahe

حال این تخس روانی رو ببین که چشاش جز تو نمیبینه کسی رو اخه

hal in tokhs ravani ro bebin ke cheshash joz to nemibone kasi ro akhe

منم مثل تو سردرگمم شبو روز از سردرد پرم

manam mesl to sardagomam shabo roz az sardard poram

میبینی که هر چند دورم شلوغ باشه ولی بازم توو فکرت گمم

mibini ke har chand doram shologh bashe vali bazam too fekret gomam

نه نمیتونم ترکت کنم یهو ی باره شک بهت کنم

ne nemitonam tarket konam yeho ye bare shak behet konam

بی تو نمیخوام این ثانیه ها حرکت کنن حرکت کنن

bi to nemikham in saniyeha harekat konan

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 حسین صفری نمیتونم ترکت کنم دانلود اهنگ mp3 سردرگمم از حسین صفری کلیپ اهنگ mp3 حسین صفری سردرگم دانلود اهنگ mp3 سردرگم حسین صفری دانلود اهنگ mp3 سر در گم حسین صفری دانلود اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم ریمیکس دانلود اهنگ mp3 نه نمیتونم ترکت کنم یهو یه باره شک بت کنم ریمیکس اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم کلیپ اهنگ mp3 منم مثل تو سردرگمم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو