loading...

آهنگ گلچین

من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم من فقط با تو میتونم توی این دنیا بمونم اگه تو نمونی پیشم میبینی دیوونه میشم   توی این دور و زمونه بعضی کارامون حرومه  آی زمونه آی زمونه من شدم ب

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 15 خرداد 1398

من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم

من فقط با تو میتونم توی این دنیا بمونم

اگه تو نمونی پیشم میبینی دیوونه میشم

 

توی این دور و زمونه بعضی کارامون حرومه

 

آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه

چرا رسم عاشقی مون چنین شده به هر بهونه

 

تو یکی مثل صداقت من یکی مثل فلاکت

تو شدی عاشق سوختن من و دل رو بر تو دوختم

 

من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم

من فقط با تو میتونم توی این دنیا بمونم

 

آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه

چرا رسم عاشقی مون چنین شده به هر بهونه

 

این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه

می تونم داد بزنم عشقمی یا نه

http://musicirani.org/







برچسب ها دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم دانلود آهنگ Download Music من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم کد آهنگ پیشواز همراه اول من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو