loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ منم مثل تو دلگیرم رضا شیری,    متن اهنگ از غمت دارم میمیرم رضا شیری,    دانلود آهنگ رضا شیری از غمت دارم میمیرم, 

حسین بازدید : 55 جمعه 03 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ منم مثل تو دلگیرم رضا شیری
,    متن اهنگ از غمت دارم میمیرم رضا شیری
,    دانلود آهنگ رضا شیری از غمت دارم میمیرم
,    رضا شيري همه چيزم تويي
,    دانلود اهنگ رضا شیری با من بهم زدی
,    دانلود آهنگ های رضا شیری
,    دانلود آهنگ های قدیمی رضا شیری
,    دانلود اهنگ دارم میمیرم غمگین
,    رضا شیری هنوز چشم براشم

متن آهنگ از غمت دارم می میرم از رضا شیری

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

پیش تو دیگه می مونم نه نه نه

کی به تو غم و داد که بشی دلتنگ اون

تورو هی می سوزوند دل سنگ اون

چرا موندی به پاش که بشه چشمات گریون

می بینم که چشات شده باز همرنگ خون

به دل تو نشوند دل سنگ اون

تورو هی می سوزوند همیشه همه جا آسون

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

کی به تو غم و داد که بشی دلتنگ اون

تورو هی می سوزوند دل سنگ اون

چرا موندی به پاش که بشه چشمات گریون

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

ترانه آهنگ از غمت دارم می میرم از رضا شیری 

کی به تو غم و داد که بشی دلتنگ اون

تورو هی می سوزوند دل سنگ اون

چرا موندی به پاش که بشه چشمات گریون

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

از غمت دارم می میرم منم مثل تو دلگیرم

az ghamet daram mimiram manam mesl to delgiram

پیش تو دیگه می مونم نه نمیرم

pish to dyge mimonam na dige nemiram

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ منم مثل تو دلگیرم رضا شیری متن اهنگ از غمت دارم میمیرم رضا شیری دانلود آهنگ رضا شیری از غمت دارم میمیرم رضا شيري همه چيزم تويي دانلود اهنگ رضا شیری با من بهم زدی دانلود آهنگ های رضا شیری دانلود آهنگ های قدیمی رضا شیری دانلود اهنگ دارم میمیرم غمگین رضا شیری هنوز چشم براشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو