loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی حالت چطوره,    دانلود آهنگ mp3 حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی,    کد اهنگ mp3 پیشواز حالت چطوره عشقم,   

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 18 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی حالت چطوره
,    دانلود آهنگ mp3 حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی
,    کد اهنگ mp3 پیشواز حالت چطوره عشقم
,    حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی از یاسر محمودی
,    دانلود اهنگ mp3 الو سلام عشقم خوبی خوشی کجایی
,    دانلود آهنگ mp3 وقتشه فریدون آسرایی
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی چشمات مال منه
,    ترانه حالت چطوره عشقم
,    اهنگ mp3 حالت چطوره افشین اذری
,    دانلود آهنگ
,   

 

https://nicmusic.net/1394/08/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%D9%87/

 

حالت چطوره عشقم
خوبی خوشی کجایی
از بعد رفتن تو
من موندمو تنهایی
من منودمو سکوتو یه عالمه ترانه
یه عالمه خیالو حرفای عاشقانه
نبودیو و ندیدی چقدر ترانه گفتم
نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم
چه خاطرات خوبیو توی دلم گذاشتی
کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوسم نداشتی
کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوسم نداشتی

♫♫♫

حالت چطوره عشقم هنوز بغضم زیاده
از بس که این زمونه چشمامو بازی داده
از بس که غبطه خوردم به حال هر دوتامون
تنهایی و جدایی شده فال هر دو تامون
حالت چطوره عشقم خوش باشی هر کجایی
من جای هر دوتامون بد دیدم از جدایی
نبودیو ندیدی چه قدر ترانه گفتم
نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم
حالت چطوره عشقم
خوبی خوشی کجایی
از بعد رفتن تو
من موندم تو بی خوابی
من منودمو سکوتو یه عالمه ترانه
یه عالمه خیالو حرفای عاشقانه
نبودیو و ندیدی چقدر ترانه گفتم
نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم
چه خاطرات خوبیو توی دلم گذاشتی
کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوسم نداشتی
کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوسم نداشتی
حالت چطوره عشقم هنوز بغضم زیاده
از بس که این زمونه چشمامو بازی داده
از بس که غبطه خوردم حال هر دوتامون
تنهایی و جدایی شده فال هر دو تامون
حالت چطوره عشقم خوش باشی هر کجایی
من جای هر دوتامون بد دیدم از جدایی
نبودیو ندیدی چه قدر ترانه گفتم
نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی حالت چطوره دانلود آهنگ mp3 حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی کد اهنگ mp3 پیشواز حالت چطوره عشقم حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی از یاسر محمودی دانلود اهنگ mp3 الو سلام عشقم خوبی خوشی کجایی دانلود آهنگ mp3 وقتشه فریدون آسرایی دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی چشمات مال منه ترانه حالت چطوره عشقم اهنگ mp3 حالت چطوره افشین اذری دانلود آهنگ دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی حالت چطور عشقم اهنگ mp3 پیشواز حالت چطوره عشقم فریدون اسرایی دانلودآهنگ mp3 وقتشه از فریدون آسرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو