loading...

آهنگ گلچین

آهنگ دوست داشتم اشکان آروند امید علومیامید علومی:دیگه حرفی ندارم با تواشکان آروند:یه قدم راه نمیام با توامید علومی:تو دل عاشق و دیوونماشکان آروند:به یکی دیگه می دم جاتوامید علومی:واسه من نریزی اشکاتود

حسین بازدید : 33 سه شنبه 30 بهمن 1397


آهنگ دوست داشتم اشکان آروند امید علومی



امید علومی:
دیگه حرفی ندارم با تو

اشکان آروند:
یه قدم راه نمیام با تو

امید علومی:
تو دل عاشق و دیوونم

اشکان آروند:
به یکی دیگه می دم جاتو

امید علومی:
واسه من نریزی اشکاتو


دیگه حرفی نزن از آشتی
تو دلم تنفر رو کاشتی

اشکان آروند:
بگو آره به تو بد کردم
می دونم خیلی دوستم داشتی
نگو نه ، خیلی دوستم داشتی

امید علومی:
تو با اون ، ظاهر آشفتت
با نگاه های واسم مردت

اشکان آروند:
منو درگیر خودت کردی
دلمو کردی قسم خوردت

امید علومی:
کاشکی دل به تو نمی سپردم
گول چشماتو نمی خوردم

اشکان آروند:
تا ته جاده دوست داشتم
تو رو با خودم نمی بردم

امید علومی:
با اون ، ظاهر آشفتت
با نگاه های واسم مردت

اشکان آروند:
منو درگیر خودت کردی
دلمو کردی قسم خوردت

امید علومی:
کاشکی دل به تو نمی سپردم
گول چشماتو نمی خوردم

اشکان آروند:
تا ته جاده دوست داشتم
تو رو با خودم نمی بردم (نمی بردم)

امید علومی:
دیگه حرفی ندارم با تو
یه قدم راه نمیام با تو
تو دل عاشق و دیوونم
به یکی دیگه می دم جاتو
واسه من نریزی اشکاتو

اشکان آروند:
پشیمونم از اون روزی
که گفتم عاشقت هستم
حالا بیا ببین دست ، یکی دیگه هست توی دستم
از عشق تو دیگه خستم

امید علومی:
با اون







برچسب ها دانلود آهنگ دوست داشتم اشکان آروند امید علومی با کیفیت 320 Download Music دوست داشتم اشکان آروند امید علومی دانلود آهنگ جدید دوست داشتم اشکان آروند امید علومی دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست داشتم اشکان آروند امید علومی کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست داشتم اشکان آروند امید علومی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام دوست داشتم اشکان آروند امید علومی متن آهنگ دوست داشتم اشکان آروند امید علومی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو