loading...

آهنگ گلچین

زخمام جای خنجره اعتماده  مرحم دردام بارون و باده بازم بزن عمیق تر از همیشه بزن رفیق بزن که جا زیاده بازم بزن عمیق تر از همیشه بزن رفیق بزن که جا زیاده بزن رفیق میون سادگی هام دانلود آهنگ

حسین بازدید : 152 شنبه 21 تیر 1399

زخمام جای خنجره اعتماده 

مرحم دردام بارون و باده

بازم بزن عمیق تر از همیشه

بزن رفیق بزن که جا زیاده

بازم بزن عمیق تر از همیشه

بزن رفیق بزن که جا زیاده

بزن رفیق میون سادگی هام

دانلود آهنگ زخمام جای خنجره اعتماده از بهنام دولت

بزن با خنجرت میون زخم هام

دارم میمیرم پر زخم و دردم

از خودم و از این زندگی سردم

از خودم و از این زندگی سردم

رفیق من تو تنهایی میسوزم

رفیق من عین خیالتم نیست

نمره بدم بدم به نارفیقی

توی این دنیا مثل تو هم نیست

توی این دنیا مثل تو هم نیست

بزن رفیق میون سادگی هام

بزن با خنجرت میون زخم هام

دارم میمیرم پر زخم و دردم 

از خودم و از این زندگی سردم

از خودم و از این زندگی سردم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو