loading...

آهنگ گلچین

آهنگ دوست دارم امید جهان» شاعر : امید جهان» آهنگ ساز : امید جهان» تنظیم : ( سعید ساشا )چرا ساکتی خب یه حرفی بزنبا چشمات آتیشم نزن چرا ساکتی خب یه حرفی بزنخوبه رو به روی منی دیگه خستم

حسین بازدید : 37 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ دوست دارم امید جهان
» شاعر : امید جهان
» آهنگ ساز : امید جهان
» تنظیم : ( سعید ساشا )

چرا ساکتی خب یه حرفی بزن

با چشمات آتیشم نزن چرا ساکتی خب یه حرفی بزن


خوبه رو به روی منی دیگه خستم دستمو پس نزن

رد نشو ساده از عشق من بیا جلو چشم من



توام بگو دوسم داری میخوام عاشقت باشم عشق من

من تو رو دوست دارم میدونی عشق من دوست دارم باشی جلو چشم

غیر تو تو دنیا چیزی نمیخوام دوست دارم بگی تو ام عشقمی عشقم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دوست دارم امید جهان Download Music دانلود آهنگ دوست دارم امید جهان با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست دارم امید جهان متن آهنگ دوست دارم امید جهان کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست دارم امید جهان دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دوست دارم امید جهان دانلود آهنگ جدید ایرانی دوست دارم امید جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو