loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ جهان فکر میکنم دیگه دوسم نداری,    اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری,    دانلود اهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری رضا تصویری,    دان

حسین بازدید : 147 سه شنبه 06 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ جهان فکر میکنم دیگه دوسم نداری
,    اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری
,    دانلود اهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری رضا تصویری
,    دانلود آهنگ حس میکنم از جهان ویکی صدا
,    متن حس میکنم دیگه دوسم نداری
,    دانلود موزیک ویدیو حس میکنم جهان
,    دانلود اهنگ دوسم نداری
,    دوسم نداری میدونم دوسم نداری اما توو چشمات میخونم که بی قراری
,    حس میکنم دیگه دوسم نداره
,   

https://www.tarafdari.com/

 

♫♫ حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل ِ سر سبدِ تو بودم
حس میکنم توو این روزا نمیخوای
یه لحظه هم حتی منو ببینی
کاش میدونستم عشق ِ دیروز ِ من
فردا که شد تو با کی همنشینی
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
حس میکنم حضور ِ من کنارت
باعث ِ دلخستگی تو باشه
شاید سفر رفتن ِ من یه فصل ِ تازه ای از زندگی ِ تو باشه
حس میکنم باید ازینجا برم
جایی که هیشکی راهشو بلد نیست
باید برم که قدرمو بدونی
یه مدتی تنها بمونی بد نیست
حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل ِ سر سبدِ تو بودم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم ♫♫

 

https://storage.tarafdari.com/contents/user196737/content-sound/jahan_-_hes_mikonam_ghadimusic.mp3







برچسب ها دانلود آهنگ جهان فکر میکنم دیگه دوسم نداری اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری دانلود اهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری رضا تصویری دانلود آهنگ حس میکنم از جهان ویکی صدا متن حس میکنم دیگه دوسم نداری دانلود موزیک ویدیو حس میکنم جهان دانلود اهنگ دوسم نداری دوسم نداری میدونم دوسم نداری اما توو چشمات میخونم که بی قراری حس میکنم دیگه دوسم نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو