loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری مگه قرار نبود ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام مهران باقری مگه قرار نبود,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری مگه قرار نبود ,متن آهنگ,دانلو

حسین بازدید : 117 جمعه 12 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری مگه قرار نبود ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام مهران باقری مگه قرار نبود,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری مگه قرار نبود ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید مهران باقری مگه قرار نبود,دانلود آهنگ مهران باقری مگه قرار نبود با کیفیت 320,متن آهنگ مهران باقری مگه قرار نبود ,مهران باقری مگه قرار نبود,دانلود آهنگ,

متن آهنگ جدید مهران باقری به نام قرار نبود ببازم

چیکار کنم دلم گرفته با گریه هم آروم نمیشم
حالم همینه تا زمانی که برنگردی باز تو پیشم
ببین کجا رسیده کارم با قاب عکست همکلامم
تو خلوتم میون اشکام خاطراه هات میان سراغم
چی شد بهم اون قولی که دادی
چی شد اونهمه خنده و شادی
دلم بسه گریه و زاری
دلم دیگه اونو نداری
ای دل تو واسه اون میمردی
ای دل تو روش قسم میخوری
آخر تورو گذاشت و رفتش
آخر دل آبرومو بردی

عشق تو از سرم نمیره چجوری با غمت بسازم
ناجی قصه هام تو بودی قرار نبود بری ببازم
ببخش اگه صدام گرفته دیگه نفس برام نمونده
عشق تو آتیش زد به قلبم خاکسترم ازم نمونده
چی شد بهم اون قولی که دادی
چی شد اونهمه خنده و شادی
دلم بسه گریه و زاری
دلم دیگه اونو نداری
ای دل تو واسه اون میمردی
ای دل تو روش قسم میخوری
آخر تورو گذاشت و رفتش
آخر دل آبرومو بردی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

https://danamusic.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری مگه قرار نبود Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام مهران باقری مگه قرار نبود کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری مگه قرار نبود متن آهنگ دانلود آهنگ جدید مهران باقری مگه قرار نبود دانلود آهنگ مهران باقری مگه قرار نبود با کیفیت 320 متن آهنگ مهران باقری مگه قرار نبود مهران باقری مگه قرار نبود دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو