loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ پیش چشمات بی غرورم,    دانلود اهنگ عشق دورم با لینک مستقیم,    عشق دورم متن,    کلیپ عشق دورم, &nb

حسین بازدید : 139 سه شنبه 09 بهمن 1397



,   
,    دانلود اهنگ پیش چشمات بی غرورم
,    دانلود اهنگ عشق دورم با لینک مستقیم
,    عشق دورم متن
,    کلیپ عشق دورم
,    دانلود اهنگ خودمو تا اینجا رسوندم دلمو تا جنون کشوندم
,    خودمو تا اینجا رسوندم دلمو تا جنون کشوندم خواستم عشقم زنده بمونه
,    اکورد اهنگ عشق دورم
,    دانلود اهنگ سیامک عباسی
,    دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی

,   

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام عشق دور

ترانه, موزیک و تنظیم: سیامک عباسی

Download New Music Siamak AbbasiEshgh e Door

سیامک عباسی عشق دور

متن آهنگ عشق دور سیامک عباسی

عشق دورم تا تو هستی من صبورم کوهم اما پیش چشمات بی غرورم
عشق دورم من یه راه بی عبورم سوت و کورم با تو اما غرق نورم
عشق دورم هرجا باشی من خودم رو میرسونم
تا کنارت زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامهربونم
ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شب ها بتابم
من کویری تشنه ی یک قطره آبم …

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی عشق دور با لینک مستقیم

دوری اما تو قلبم مهمونی حرفای ناگفتمو میدونی
این روزای تلخ از یادم میره تنها تویی که یادم می مونی تو میای و کنارم میمونی
عشق دورم تا تو هستی من صبورم کوهم اما پیش چشمات بی غرورم
عشق دورم هرجا باشی من خودم رو میرسونم
تا کنارت زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامهربونم
ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شب ها بتابم
من کویری تشنه ی یک قطره آبم …

http://rozmusic.com/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%AF%D9%88%D8%B1.html

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ پیش چشمات بی غرورم دانلود اهنگ عشق دورم با لینک مستقیم عشق دورم متن کلیپ عشق دورم دانلود اهنگ خودمو تا اینجا رسوندم دلمو تا جنون کشوندم خودمو تا اینجا رسوندم دلمو تا جنون کشوندم خواستم عشقم زنده بمونه اکورد اهنگ عشق دورم دانلود اهنگ سیامک عباسی دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو