دانلود آهنگ غلامحسین بنان دگر چه میخواهی

Download Music Gholam Hosein Banan Degar Che Mikhahi

آهنگ غلامحسین بنان بنام دگر چه میخواهی

مرا ز چشمت افکندی دگر چه می خواهی

به دیگران دل می بندی دگر چه می خواهی

دانلود آهنگ غلامحسین بنان دگر چه میخواهی

 

متن آهنگ دگر چه میخواهی از غلامحسین بنان

مرا ز چشمت افکندی دگر چه می خواهی

به دیگران دل می بندی دگر چه می خواهی

ز عشق و یاری ای زیبا سخن مگو

با من تو که از غم من خرسندی دگر چه می خواهی

به دلم از سوز عشقت آذر ها دارم

ز غمت بر جان زارم اخگر ها دارم

به عشقت ای گل دل بستم دگر چه می خواهی

من از تو پیمان بشکستم دگر چه می خواهی

کنون که از پا افتادم در این سرای غم بیا بگیر

ای مه دستم دگر چه می خواهی

در دل شب اخگر بارم تا روشن گردد شام تارم

dar dele shabe akhgar baram ta roshan gardad shame taram

گر بشکستی پیمانت را من از مهرت کی دل بردارم

gar beshkasti peymanat ra man az mehrat key del bardaram

ترانه آهنگ دگر چه میخواهی از غلامحسین بنان

کنون که از پا افتادم در این سرای غم بیا بگیر

ای مه دستم دگر چه می خواهی

در دل شب اخگر بارم تا روشن گردد شام تارم

dar dele shabe akhgar baram ta roshan gardad shame taram

گر بشکستی پیمانت را من از مهرت کی دل بردارم

gar beshkasti peymanat ra man az mehrat key del bardaram