loading...

آهنگ گلچین

خیال خام پلنگم به سوی ما جهیدن بود و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود پلنگ من ، دل مغرورم ، پرید و پنجره به خالی زد که عشق ، ماه بلند من ، ورای دست رسیدن بود گل شگفته ! خداحافظ ، اگر چه لحظه دیدا

حسین بازدید : 271 دوشنبه 01 بهمن 1397

خیال خام پلنگم به سوی ما جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ، دل مغرورم ، پرید و پنجره به خالی زد
که عشق ، ماه بلند من ، ورای دست رسیدن بود
گل شگفته ! خداحافظ ، اگر چه لحظه دیدارت
شروع وسوسه ای در من به نام دیدن و چیدن بود
من تو آن دو خطیم ، آری ، موازیان به ناچاری


که هردو باورمان ز آغاز ، به یکدیگر رسیدن بود
اگر چه هیچ گل مرده دوباره زنده نشد ، اما
بهار در گل شیپوری مدام گرم دمیدن بود
چه سرنوشت غم انگیزی که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می بافت ولی به فکر پریدن بود

http://www.goleroz-ghalb.blogfa.com/post/52







برچسب ها دو خط موازی حسین منزوی دانلود آهنگ متن آهنگ دو خط موازی حسین منزوی متن آهنگ دانلود آهنگ دو خط موازی حسین منزوی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو خط موازی حسین منزوی Download Music دانلود آهنگ جدید دو خط موازی حسین منزوی دانلود آهنگ بیکلام دو خط موازی حسین منزوی کد آهنگ پیشواز همراه اول دو خط موازی حسین منزوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو