loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز همراه اول  یه جوری میخوامت مهدی منافی ,دانلود آهنگ بیکلام  یه جوری میخوامت مهدی منافی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ  یه جوری میخوامت مهدی منافی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرا

حسین بازدید : 94 چهارشنبه 26 دی 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول  یه جوری میخوامت مهدی منافی ,دانلود آهنگ بیکلام  یه جوری میخوامت مهدی منافی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ  یه جوری میخوامت مهدی منافی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  یه جوری میخوامت مهدی منافی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید  یه جوری میخوامت مهدی منافی,متن آهنگ  یه جوری میخوامت مهدی منافی ,

 

متن آهنگ مهدی منافی یه جوری میخوامت

عاشقتم خواسته دلم دلبری نکن واسه دلم آسه برو آسه بیا میدونی روت حساسه دلم
یه حسی داره چشمات تا میبینمش میره دلم عاشقونه بی بهونه فقط بمون واسه دلم
یه جوری میخوامت که هیچ وقت با دلت بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم
شدم خرابت همه زندگیمو پا تو میدم عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم
یجوری میخوامت که هیچ وقت با دلت بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم
شدم خرابت همه زندگیمو پا تو میدم عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم

میمیره دلم واسه نگات واسه نگاه خاص چشات میگیره دلم بی بهونه عاشق توئه عاشقونه
تو دلمی عشق من قلبتو بدش به من غیر دل من که دیوونته از دل همه دل بکن
یه جوری میخوامت که هیچ وقت با دلت بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم
شدم خرابت همه زندگیمو پا تو میدم عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم
یجوری میخوامت که هیچ وقت با دلت بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم
شدم خرابت همه زندگیمو پا تو میدم عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم

http://sakhamusic.ir/music-mehdi-manafi-yejoori-mikhamet/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول یه جوری میخوامت مهدی منافی دانلود آهنگ بیکلام یه جوری میخوامت مهدی منافی دانلود آهنگ دانلود آهنگ یه جوری میخوامت مهدی منافی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه جوری میخوامت مهدی منافی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید یه جوری میخوامت مهدی منافی متن آهنگ یه جوری میخوامت مهدی منافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو