loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ یوسف زمانی,    دانلود اهنگ یوسف زمانی بنام عطر,    دانلود اهنگ یوسف زمانی سیگار,    دانلود اهنگ یوسف زم

حسین بازدید : 43 سه شنبه 02 مرداد 1397


,   
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی بنام عطر
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی سیگار
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی اشتباه بود
,    اهنگ جدید یوسف زمانی میرسه
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی عشق
,    یوسف زمانی عاشقانه
,    دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی میرسه
,    دانلود تک آهنگ های یوسف زمانی

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D8%B4%D9%88

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام دلگیر نشو با بالاترین کیفیت

Download New Music Yousef Zamani – Delgir Nasho

ترانه و موزیک: یوسف زمانی , تنظیم: فتاح فتحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام دلگیر نشو :

باید اینو از اولش میگفتم که موندن من همیشگی نیست
بهونه نیس چیزایی که میگم بهت یه سری حرفا گفتنی نیست
فقط اینو بدون اگه میرم بدون تو زودتر میمیرم
میخوام برم یه جایی که شاید آروم بگیرم
میگم میرم دلگیر نشو بعد از منم تنها نشو
زندگی کن خواهش نکن نمیمونم
من معذرت میخوام ازتب ه من نگو بی معرفت
بهتره از درد من چیزی ندونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف زمانی بنام دلگیر نشو

♫♫♫♫♫♫

تقصیر من نیست دست تو هم نیست این یه اتفاق تلخه
اینکه میخوامت و میرم خیلی حرفه
میگم میرم دلگیر نشو بعد از منم تنها نشو
زندگی کن خواهش نکن نمیمونم
من معذرت میخوام ازتب ه من نگو بی معرفت
بهتره از درد من چیزی ندونی

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام دلگیر نشو

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام دلگیر نشو

 







برچسب ها دانلود اهنگ یوسف زمانی دانلود اهنگ یوسف زمانی بنام عطر دانلود اهنگ یوسف زمانی سیگار دانلود اهنگ یوسف زمانی اشتباه بود اهنگ جدید یوسف زمانی میرسه دانلود اهنگ یوسف زمانی عشق یوسف زمانی عاشقانه دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی میرسه دانلود تک آهنگ های یوسف زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو