loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم,    دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم از همه دلسرد میشم,    وقتی به تو فکر میکنم حس میکنم, &n

حسین بازدید : 33 سه شنبه 25 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم
,    دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم از همه دلسرد میشم
,    وقتی به تو فکر میکنم حس میکنم
,    دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم لیلا فروهر
,    دانلود اهنگ وقتی بهت فکر میکنم از محمد اسدیان
,    وقتی به تو فکر میکنم بابک جهانبخش
,    وقتی به تو فکر میکنم قلبم میلرزه
,    دانلود آلبوم جدید امین حبیبی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ به تو فکر میکنم هنوز

,   

وقتی به تو فکر میکنم خاطره هام زنده میشه
از جا دلم کنده میشه دوباره شرمنده میشه
شرمنده میشه پیش من که بت بگه دوست داره
بگه فقط تورو داره بازم داره کم میاره
روش نمیشه آخه خودش میدونه درد من چیه
میدونه بین ما دوتا جدایی تقصیره کیه
میدونه دوباره براش خوابای ناجوری دیدی
اما بازم نمیتونه نگه تو اونو دزدیدی
شیرین ترین خوابی که دیدم تو بودی
تو شیرین ترین رویا که داشتم تو بودی
تو شیرین ترین دردی بودی که کشیدم
کسی مث تو،تو دنیا من ندیدم
توی تموم زندگیم دلم ازم چیزی نخواست
به جز تو که توام واسه دلخوشی خودم میخواست
دلش میخواست کنار تو باشه و عاشقی کنه
میخواست رو دیوار دلش عکستو نقاشی کنه
میخواست تو زندون نگات خودشو زندونی کنه
برای اون رنگ چشات خودشو قربونی کنه
فقط میخواست با تو باشه
پیش تو آواره باشه

دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم از امین حبیبی

 

 

 

http://www.myfaza2music.net

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم از همه دلسرد میشم وقتی به تو فکر میکنم حس میکنم دانلود آهنگ وقتی به تو فکر میکنم لیلا فروهر دانلود اهنگ وقتی بهت فکر میکنم از محمد اسدیان وقتی به تو فکر میکنم بابک جهانبخش وقتی به تو فکر میکنم قلبم میلرزه دانلود آلبوم جدید امین حبیبی با کیفیت 320 دانلود اهنگ به تو فکر میکنم هنوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو