loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ عشق من بغل وا کن,    دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته عشق من,    آهنگ سعید شایسته عشق من,    دانلود موزیک

حسین بازدید : 39 جمعه 07 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ عشق من بغل وا کن
,    دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته عشق من
,    آهنگ سعید شایسته عشق من
,    دانلود موزیک ویدیو عشق من نگو دیره
,    دانلود آهنگ سعید شایسته عشقم نگو دیره
,    دانلود آهنگ جدید سعید شایسته عشق من
,    دانلود آهنگ عشق من از سعید شایسته
,    سعید شایسته عشق من تصویری
,    دانلود آهنگ جدید سعید شایسته 97

 

http://nakaman.net

عشق من بغل وا کن منو تو آغوشت جا کن
عشق من بغل وا کن منو تو آغوشتــــــ جا کن
بیا همراه من باش تو دنیا یار من باش
تو دنیا یار من باش عشق من نگو دیره
که این دل بهونه میگیره عشق من نگو دیره
که این دل بهونه میگیره بیا مهتاب من باش
تو شب ها ماه من باش تو شب ها ماه من باش …

دانلود آهنگ عشق من بغل وا کن از سعید شایسته

ای طلوع آخر تو این دنیای خاکی
گل سر سبدی تو چه معصوم و چه پاکی
جونم پیش کش فدای هر دو چشمات
نداره دنیا ارزش اگه نخنده لبــــــــــ هات

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عشق من بغل وا کن دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته عشق من آهنگ سعید شایسته عشق من دانلود موزیک ویدیو عشق من نگو دیره دانلود آهنگ سعید شایسته عشقم نگو دیره دانلود آهنگ جدید سعید شایسته عشق من دانلود آهنگ عشق من از سعید شایسته سعید شایسته عشق من تصویری دانلود آهنگ جدید سعید شایسته 97
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو