loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ پویان مختاری وابستت,    دانلود اهنگ پویان مختاری هلو حضرات,    دانلود اهنگ پویان مختاری اهای گل,    دان

حسین بازدید : 51 شنبه 01 دی 1397



,   
,    دانلود اهنگ پویان مختاری وابستت
,    دانلود اهنگ پویان مختاری هلو حضرات
,    دانلود اهنگ پویان مختاری اهای گل
,    دانلود اهنگ پویان مختاری یه جوری میخوامت
,    دانلود اهنگ پویان مختاری سی تو
,    اهنگ جدید پویان مختاری اهای گل
,    آهنگ جدید پویان مختاری پیا
,    دانلود اهنگ پویان مختاری تش و کارت
,    اهنگ جدید پویان مختاری هلو حضرات

 

متن آهنگ وابستت از پویان مختاری

یه جوری میخوامت که فکرشم نمیکنی
نمیشه نخوامت آخه دیوونم میکنی
یجوری وابستت شده دل مادرسگ
حالم کنارت خوبه بدجوری بهت دل بستم
اصلا مگه بهتر از تو هست بگیره دست دل منو
تو واسه من شدی نفس بدون تو نمیشه خب
اصلا مگه میتونه دلم به غیر تو کسی بخواد
محاله که غیر خودت به چشم من کسی بیاد
اصلا مگه بهتر از تو هست بگیره دست دل منو
تو واسه من شدی نفس بدون تو نمیشه خب
اصلا مگه میتونه دلم به غیر تو کسی بخواد
محاله که غیر خودت به چشم من کسی بیاد
یه چی بگم بد افتاده مهرت به دلم خل و چلم
یه وقت نکنی منو ولم نمیشه که بدون تو
بده همش حال دلم
بدجور خاطرخواته دلم
بدجور خاطرخواته دلم
اصلا مگه بهتر از تو هست بگیره دست دل منو
تو واسه من شدی نفس بدون تو نمیشه خب
اصلا مگه میتونه دلم به غیر تو کسی بخواد
محاله که غیر خودت به چشم من کسی بیاد
اصلا مگه بهتر از تو هست بگیره دست دل منو
تو واسه من شدی نفس بدون تو نمیشه خب
اصلا مگه میتونه دلم به غیر تو کسی بخواد
محاله که غیر خودت به چشم من کسی بیاد

http://mytopseda.ir/

 

دانلود آهنگ کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود اهنگ پویان مختاری وابستت دانلود اهنگ پویان مختاری هلو حضرات دانلود اهنگ پویان مختاری اهای گل دانلود اهنگ پویان مختاری یه جوری میخوامت دانلود اهنگ پویان مختاری سی تو اهنگ جدید پویان مختاری اهای گل آهنگ جدید پویان مختاری پیا دانلود اهنگ پویان مختاری تش و کارت اهنگ جدید پویان مختاری هلو حضرات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو