loading...

آهنگ گلچین

Download New Music,متن آهنگ میلاد راستاد به نام چرا,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا کیفیت 320,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد به نام چرا,

حسین بازدید : 39 شنبه 31 شهریور 1397

Download New Music,متن آهنگ میلاد راستاد به نام چرا,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا کیفیت 320,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد به نام چرا,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد به نام چرا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام چرا,دانلود موزیک جدید,

http://www.vaiomusic.org/

 

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام چرا

متن آهنگ جدید میلاد راستاد به نام چرا

اه چرا دستام میلرزه
چرا قبلم تند تند میزنه
چرا? مگه چند سالمه که لبه تیکم گریزی پلکام میزنه اه
چرا اعصاب ندارم
چرا اینا هیچی نذاشتن برا من
چرا انقدی به همه چی فک میکنم که حتی وقته فکر کردن به خودم ندارم

ندارم جواب برای هر کاری که میکنم خودمو زخمی کنم خودم نسخه میکنم

نه میگم کجا میرمونه میدونم که کجا دوره هم پیدا میشه یه بوی خوب بین گلا
بعضی وقتا به خودم میام میبینم چپ راست پاره و لشم رو خاک پشت به زمین رو به خدا
۲۰بار لب دهن۵بار فندک من دو سه باری یه سه بار حبس و خدافظ دردا
قرمزی چشم من دق دقه ی هر روزمه به خودم رسیده اخر زوره این بازوها
تا میخندم الکی حاله خودمو میگیریم درگیری با خودمه تهش خودم بد میمیرم
آزارو زوره منم فقط رسید به قلمم – وایو موزیک
مینویسم بغلش هدفنو پشتک میزنم
جوریم دیدیم میگم بهم میگن عاقل نیست ته دریا غمو قصه من ساحل نیست
هیس داره دیوار موش هیس میشی سیاه پوش شکستمو شکستی اون قلبتو

خوب بزن جوش جوری بیام جلو صاف کنم تو ابروش خم
بکنم یه دنیا درد تو آغوشش بغلش گم کنم بزرگیامو

کودکیو اشک بچگونه و قصه و باز چراغا خاموش مادرم مادرم …
رخصت

بگو داریم مگه دارین مگه?
رو کنید خالین اگه!
گمشین عقب
۹سال عرق رو ورق
چی تو پکه?
برش یا زورش یا دورش یا رولش?
دیگه در اومد گوهش دستتو بکش میدونم نداری

تو چش درده سپر شده سینمو بکش
رفیق نداریم یه کام برا این
وقته سختی تویه ماشینه بپیچ سوارین!

تیزیم ولی واسه رفیق غلافیم
از حد گذشت دیگه خلافیت
هتک حرمت دنده خلاصی
نونو نمک دیگه پلاسید
دم بر همه دم قانون اساسیم

______

بازنویسی تکست : حسین

/دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download New Music متن آهنگ میلاد راستاد به نام چرا دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا کیفیت 320 دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد به نام چرا دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام چرا ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد به نام چرا کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام چرا دانلود موزیک جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو