loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ عروسی از پویان مختاری امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام امشب عجب حال خوبی دا

حسین بازدید : 33 شنبه 01 دی 1397

متن آهنگ عروسی از پویان مختاری

امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه
اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه
چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام
دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام
امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه اسم قشنگتو رو لبام نیارم

 

امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه اسم قشنگتو رو لبام نیارم
چه جای خوبیه قلبت واسه عاشقی کردن
سرم درد میکنه واسه پیشت دیوونگی کردن
امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه اسم قشنگتو رو لبام نیارم
امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه اسم قشنگتو رو لبام نیارم آی نیارم

http://mytopseda.ir/57232/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو