loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ ماه بانو امیر عظیمیLyrics Music Amir Azimi Mah Banooمتن آهنگ ماه بانو امیر عظیمیترانه و شعر آهنگ ماه بانو امیر عظیمیماه بانو جان این گوی و میدان دیوانه کردنم برای تو کاری ندارهماه بانو جان از

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 15 خرداد 1398


متن آهنگ ماه بانو امیر عظیمی

Lyrics Music Amir Azimi Mah Banoo

متن آهنگ ماه بانو امیر عظیمی

ترانه و شعر آهنگ ماه بانو امیر عظیمی

ماه بانو جان این گوی و میدان دیوانه کردنم برای تو کاری نداره
ماه بانو جان از تو چه پنهان بهترین جایِ جهان شونه ی یاره
نگو از عشقی که سرانجامی نداره

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم


عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

تکست آهنگ ماه بانو امیر عظیمی

تویی یارم پر و بالم زده امشب به سرم
عشقتو جار بزنم بگم اون عاشقه دیوونه ی مجنون منم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم



https://www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه بانو امیر عظیمی دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول ماه بانو امیر عظیمی ماه بانو امیر عظیمی دانلود آهنگ بیکلام ماه بانو امیر عظیمی دانلود آهنگ جدید ماه بانو امیر عظیمی متن آهنگ ماه بانو امیر عظیمی دانلود آهنگ ماه بانو امیر عظیمی با کیفیت 320 متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو