loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ به این رویا ساده دل بستم,    دانلود موزیک ویدیو رویای ساده,    دانلود آهنگ رویای ساده,    دانلود اهنگ رویای ساده سرور توکلی

حسین بازدید : 83 یکشنبه 11 آذر 1397




,    دانلود اهنگ به این رویا ساده دل بستم
,    دانلود موزیک ویدیو رویای ساده
,    دانلود آهنگ رویای ساده
,    دانلود اهنگ رویای ساده سرور توکلی
,    شریف و سرور توکلی رویای ساده
,    بیوگرافی سرور توکلی
,    فول آلبوم سرور توکلی
,    دانلود اهنگ محمد شریف و سرور توکلی بوی بهار
,    عکسهای سرور توکلی

من به این دنیا ساده دل بستم
دلم پیچیده در آغوش تو چون مویت
در هوای تو تازه شد حالم
عشق پیداست در تاب گیسویت
در خیال من شعر پاییزی
به تو دل سپردم درد عشقت بر جانم
با تو پر میشد لحظه های من
تو که باشی غرق بارانم
نم نم باران حس بی پایان
به نگاهی دلم عاشق شد
به صدایی که در قلبم ماند
اشک شوقی که در چشمت بود
در نگاهی که عشقم را خواند
قصه ی عشق تو بهانه ی من شد
عشق تو آمد و ترانه ی من شد

تکست آهنگ رویای ساده شریف توکلی

با تو عاشق شدم با صدای خنده های تو
قلب من پر شده از حجوم لحظه های تو
در نفس های من مانده عطر بوسه های تو
نم نم باران حس بی پایان
به نگاهی دلم عاشق شد
به صدایی که در قلبم ماند
اشک شوقی که در چشمت بود
در نگاهی که عشقم را خواند
قصه ی عشق تو بهانه ی من شد
عشق تو آمد و ترانه ی من شد

 

 

http://www.texahang.org

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ به این رویا ساده دل بستم دانلود موزیک ویدیو رویای ساده دانلود آهنگ رویای ساده دانلود اهنگ رویای ساده سرور توکلی شریف و سرور توکلی رویای ساده بیوگرافی سرور توکلی فول آلبوم سرور توکلی دانلود اهنگ محمد شریف و سرور توکلی بوی بهار عکسهای سرور توکلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو