loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دنیا تو چشاته,    دانلود آهنگ دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته,    دانلود اهنگ دنیام تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته,    آه

حسین بازدید : 564 شنبه 10 آذر 1397


,    دانلود آهنگ دنیا تو چشاته
,    دانلود آهنگ دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته
,    دانلود اهنگ دنیام تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته
,    آهنگ حسین منتظری دنیا تو چشاته
,    دانلود کلیپ دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته
,    دانلود اهنگ حسین منتظری دنیا تو چشاته
,    اهنگ دنیا تو چشاته ریمیکس
,    دانلود اهنگ خاطر خواه حسین منتظری
,    دانلود اهنگ حسین منتظری خاطرخواه


شعر آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود آهنگ,کد آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ مجاز,دانلود آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه با کیفیت 320,دانلود آهنگ زیبای حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود ترانه حسین منتظری به نام خاطرخواه,دانلود تک آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه,متن آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود آهنگ جدید حسین منتظری به نام خاطرخواه, متن ترانه حسین منتظری به نام خاطرخواه ,دانلود موزیک,تکست آهنگ حسین منتظری به نام خاطرخواه ,

 

 

دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته

اسیر تو خنده هاته دل عشقتو پرپرش نکن

بیا دوریو بیشترش نکن تویی مهربونم تا همیشه

اصلا دوست ندارم کسی جز تو باشه کنارم

فقط تو باش روزگارم بگو یار تو آخرش منم

حرف رفتنو من نمیزنم بگو عشقمی جونمی چی میشه

خاطر خواهتم همه جوره تو باشی غم دیگه دوره

تو خوبی کنی بری همه چی سوت و کوره

خاطر خواهتم بی نهایت عاشق کردی این دل و راحت

خدا میدونه که خواستن تو شده عادت

خاطر خواهتم همه جوره تو باشی غم دیگه دوره

تو خوبی کنی بری همه چی سوت و کوره

خاطر خواهتم بی نهایت عاشق کردی این دل و راحت

خدا میدونه که خواستن تو شده عادت

♫♫♫

حرفات یکاری کرده که غم نباشه توی روز و شبا

دستام منو میبره به آسمون وقتی تویی تکیه گام

کارام یکاری کرده که اینجوری قفلم روی تو چشات

دردا منو میکشه الهی نبینم آخه شدم مبتلات

دل عشقتو پرپرش نکن

بیا دوریو بیشترش نکن تویی مهربونم تا همیشه

بگو یار تو آخرش منم

حرف رفتنو من نمیزنم بگو عشقمی جونمی چی میشه

خاطر خواهتم همه جوره تو باشی غم دیگه دوره

تو خوبی کنی بری همه چی سوت و کوره

خاطر خواهتم بی نهایت عاشق کردی این دل و راحت

خدا میدونه که خواستن تو شده عادت

خاطر خواهتم همه جوره تو باشی غم دیگه دوره

تو خوبی کنی بری همه چی سوت و کوره

خاطر خواهتم بی نهایت عاشق کردی این دل و راحت

خدا میدونه که خواستن تو شده عادت

 

http://nicmusic.net/1397/02/khaterkhah/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دنیا تو چشاته دانلود آهنگ دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته دانلود اهنگ دنیام تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته آهنگ حسین منتظری دنیا تو چشاته دانلود کلیپ دنیا تو چشاته دلم تا ابد تکیه گاته دانلود اهنگ حسین منتظری دنیا تو چشاته اهنگ دنیا تو چشاته ریمیکس دانلود اهنگ خاطر خواه حسین منتظری دانلود اهنگ حسین منتظری خاطرخواه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو