loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ یه آغوش خالی,    متن آهنگ آغوش خالی علی اصحابی,    دانلود آهنگ نامهربونی که از من بریدی شب گریه هامو نموندی ندیدی,&nbs

حسین بازدید : 57 یکشنبه 11 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ یه آغوش خالی
,    متن آهنگ آغوش خالی علی اصحابی
,    دانلود آهنگ نامهربونی که از من بریدی شب گریه هامو نموندی ندیدی
,    دانلود اهنگ اغوش خالی همایون شجریان
,    دانلود اهنگ یه آغوش خالی یه حس خیالی
,    دانلود اهنگ اغوش خالی شجریان
,    دانلود آهنگ آغوش خالی از فاتح نورایی
,    دانلود اهنگ دیوونتم من
,    آهنگ آغوش خالی همایون شجریان

متن آهنگ آغوش خالی از همایون شجریان

بوی تو می‌دهد آغوش خالی ام
ای واقعیت عشق خیالی ام

مست توام که قنوتم ترانه شد
چون مومن تو شدم لاابالی‌ام

بعد از تو بی خبرم از خودم بگو
این روز ها چه شدم در چه حالی‌ام

بعد از تو بی خبرم از خودم بگو
این روز ها چه شدم در چه حالی‌ام

روزی یقین تو بودم ولی گذشت
امروز فاجعه ای احتمالی‌ام

شعرم شکفتن بارانی تو بود
Sheram Shekoftan Barani To Bood

حالا فقط خبر خشکسالی‌ام
Hala Faghat Khabar Khoshksaliam

ترانه آهنگ آغوش خالی از همایون شجریان

شعرم شکفتن بارانی تو بود
Sheram Shekoftan Barani To Bood

حالا فقط خبر خشکسالی‌ام
Hala Faghat Khabar Khoshksaliam

بی هیچ دلهره حال مرا بپرس
روزی که من جسدی این حوالی‌ام

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ یه آغوش خالی متن آهنگ آغوش خالی علی اصحابی دانلود آهنگ نامهربونی که از من بریدی شب گریه هامو نموندی ندیدی دانلود اهنگ اغوش خالی همایون شجریان دانلود اهنگ یه آغوش خالی یه حس خیالی دانلود اهنگ اغوش خالی شجریان دانلود آهنگ آغوش خالی از فاتح نورایی دانلود اهنگ دیوونتم من آهنگ آغوش خالی همایون شجریان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو