loading...

آهنگ گلچین

دانلود ترانه باید برم وحید خراطها,آهنگ باید برم وحید خراطها,متن آهنگ باید برم وحید خراطها,ljk Hik\' [ndn,کد موزیک باید برم وحید خراطها,متن ترانه باید برم وحید خر

حسین بازدید : 191 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ باید برم وحید خراطهاljk Hik' [ndn hd;s khds
Lyrics Music Vahid Kharatha Bayad Beram
متن آهنگ باید برم وحید خراطها
ترانه و شعر آهنگ باید برم وحید خراطها
کاسه ی صبرم دیگه لبریز شده بسمه هر چی تحمل کردم
دیگه راهی نیست باید ترکت کنم نخواه از من که پیشت برگردم
کاری کردی که بریدم از تو کاری کردی که ازت سیر شدم
آخه تو چه کاری کردی با من که تو اوجه جوونیم پیر شدم , که تو اوجه جوونیم پیر شدم
بس که رنجیدم ازت خون دلم دیگه نابود شده جونو دلم
شک نکن محاله که ببخشمت جلوی راهمو نگیر باید برم
دیگه اصرار نکن به بودنم خستم از بس که حماقت دیدم
کاشکی احساستو نسبت به خودم زودتر از این حرفا میفهمیدم
تکست آهنگ باید برم وحید خراطها


واسه چی به پای من افتادی من که تصمیممو قطعی کردم
اگه عمری التماسم بکنی من محاله که بخوام برگردم
روزمم سیاه کردی مثله شب تو به قلبم درد بی حد دادی
حالا من میرمو تو بعد از من واسه هر حماقتی آزادی
بس که رنجیدم ازت خون دلم دیگه نابود شده جونو دلم
شک نکن محاله که ببخشمت جلوی راهمو نگیر باید برم
دیگه اصرار نکن به بودنم خستم از بس که حماقت دیدم
کاشکی احساستو نسبت به خودم زودتر از این حرفا میفهمیدم
**

http://www.faratext.com







برچسب ها دانلود ترانه باید برم وحید خراطها آهنگ باید برم وحید خراطها متن آهنگ باید برم وحید خراطها ljk Hik' [ndn کد موزیک باید برم وحید خراطها متن ترانه باید برم وحید خراطها کد پیشواز همراه اول باید برم وحید خراطها دانلود آهنگ باید برم وحید خراطها کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید باید برم وحید خراطها کد آهنگ پیشواز ایرانسل باید برم وحید خراطها ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ باید برم وحید خراطها دانلود موزیک ویدیو باید برم وحید خراطها دانلود آهنگ باید برم وحید خراطها دانلود آهنگ جدید باید برم وحید خراطها بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم باید برم وحید خراطها تکست آهنگ باید برم وحید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو