loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر سایت ایکس نایس,دانلود موزیک ویدیو اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر,اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر,متن ترانه اون روزه

حسین بازدید : 119 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 


آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر

 اون روزا دیگه گذشتن
اون روزای ساده ی من
روزای تازگیه حرف
روزای گفتنو گفتن
اون روزا لمس ستاره
بازیه چیدن نور بود
خورشیده امروز تو دستم
باوره فردا چه دور بود

اون روزا دیگه گذشتن
اون روزای ساده ی من
روزای گوشواره های کال گیلاس
یا روگونه سرخیه ساده ی پولک
روزای مهمونیه قصه وقصه
روزای لالا ییه خواب عروسک
روزای گلدوزیه لاله رو مخمل
دوختنه رخت عروسک جلو آینه
حسرته پاکردنه کفشای مادر
لذته داشتنه تورو گل سینه
اون روزا دیگه گذشتن
اون روزای ساده ی من


حالا من منتظرم منتظره یه حادثه
که یخه قدیمیه خاطره هامو بشکنه
حالا من منتظره ظهور پاکه یک صدام
که منو اسم منو تو کوچه فریاد بزنه
حالا من منتظره اسب سفید قصه هام
حالا من منتظره مرد سوارم که بیاد
مثه من کوچیک و مثه من بزرگ و مهربون
منو مثله نیمه ی تازه ی زندگیش بخواد

اون روزا دیگه گذشتن
اون روزای ساده ی من
اون روزا دیگه گذشتن
اون روزای ساده ی من



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود موزیک ویدیو اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر متن ترانه اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر تکست موزیک اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر کیفیت 320 کد موزیک جدید اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر کیفیت عالی اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر کیفیت عالی متن آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود ترانه اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر تکست آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر کد آهنگ جدید اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر دانلود آهنگ اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر فروردین 96 Hik' [ndnhd;s khds کد موزیک اون روزها دیگه گذشتن لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو