loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی Lyrics Music Iman Gholami Yeki Shabih To   ترانه و شعر آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی یکی شبیه تو با چشمای روشن با یک غریبه بود ولی بدونه من تو چشم من بارون و

حسین بازدید : 73 یکشنبه 29 مهر 1397

متن آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی
Lyrics Music Iman Gholami Yeki Shabih To

متن آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی

 

ترانه و شعر آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی

یکی شبیه تو با چشمای روشن با یک غریبه بود ولی بدونه من
تو چشم من بارون ولی تویی با اون تو شهر بی قانون جداییا آسون

زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده
زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده

تکست آهنگ یکی شبیه تو ایمان غلامی

بعد تو تنهایی تنهاییمو پر کرد نمیشه اینجا رو بی تو تصور کرد
حالا نبود من برات یه عادت شد از زندگیت رفتم خیالت راحت شد

زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده
زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده

زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده
زمونه نامرده مارو جدا کرده هوای بینه ما حالا دیگه سرده

**

http://www.faratext.com/2713/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو