loading...

آهنگ گلچین

,    ,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از ستار,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از بنان,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از مختاباد,&n

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 08 مرداد 1399


,   
,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از ستار
,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از بنان
,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از مختاباد
,    کد آوای انتظار چه خوش صید دلم کردی از ستار
,    کد آوای انتظار چه خوش صید دلم کردی حمیرا
,    کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم داریوش رفیعی
,    آهنگ چه خوش صید دلم کردی شجریان







برچسب ها کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از ستار کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از بنان کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم از مختاباد کد آوای انتظار چه خوش صید دلم کردی از ستار کد آوای انتظار چه خوش صید دلم کردی حمیرا کد آوای انتظار گفتم غم تو دارم داریوش رفیعی آهنگ چه خوش صید دلم کردی شجریان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو