loading...

آهنگ گلچین

متن مداحیتا به کی بی قرارت نشینم وای اگر کربلا را نبینممن پر از یا لیتنایم، تو کجایی من کجایممن دلی تنگم که هر شب، می‌بری تا کربلایم«یابن زهرا»ای ولای تو بود و نبودم از عدم می‌بر

حسین بازدید : 85 یکشنبه 07 آبان 1396


متن مداحی

تا به کی بی قرارت نشینم وای اگر کربلا را نبینم
من پر از یا لیتنایم، تو کجایی من کجایم
من دلی تنگم که هر شب، می‌بری تا کربلایم
«یابن زهرا»

ای ولای تو بود و نبودم از عدم می‌بری تا وجودم
مانده از داغ گناهان، آتشی بر روح و جانم
وای اگر دستم نگیری، وای اگر تنها بمانم


«یابن زهرا»

با غمت روز و شب در منایم، حاجی‌ام حاجی کربلایم
ای تمام سرگذشتم، با تو من از سر گذشتم
تا تو را شاید بیابم، از خودم دیگر گذشتم
«یابن زهرا یا مولا»

شاعر میلاد عرفان پور

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو