loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ تو کور شدی ازمن,    دانلود اهنگ چرا دور شدی ازمن تو کور شدی حتما,    دانلود اهنگ امیر قیامت چرا دور شدی از من,    دانلود اه

حسین بازدید : 63 یکشنبه 21 مرداد 1397



,    دانلود اهنگ تو کور شدی ازمن
,    دانلود اهنگ چرا دور شدی ازمن تو کور شدی حتما
,    دانلود اهنگ امیر قیامت چرا دور شدی از من
,    دانلود اهنگ امیر قیامت مثل سرطان شدی واسه من
,    دانلود اهنگ سرطان از امیر قیامت
,    دانلود رایگان اهنگ شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم
,    آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم از امیر قیامت
,    دانلوداهنگ شبیه توروندیدم ازامیرقیامت
,    دانلود اهنگ امیر قیامت تو چشام بازم اشک بشه جمع
,   

http://mytopseda.ir/36457/music-pouya-u-star-and-artin-j-cat-saratan/

 

متن آهنگ سرطان از پویا یو استار , آرتین جی کت

مثل تورو ندیدم که بهم بگه عزیز
ولی ته قصه بره و بگه عزیزم

تو چشمام بازم اشک بشه جمع
واس دیدن چشاش شه پر درد دلم

همه چیمو بهش تکیه کنم
باکسی باشم که شبیه خودم

ولی حیف که دیگه غریبه شدم
پر شده از غریبه دورم

تو دور شدی از من کور شدی ازمن
که ندیدی به تو من چقد خوبی کردم

یه درد توی مغرم یه عقدده یه مرحم
یه حس بدی که همه ی شهر ردت کردن

مث سرطان شدی واس من
که میکشونه هر لحظه منو دایما پیش تو

پیش خاطراتمون پیش وقتایی که تو بودی واس من

 

 

دانلود آهنگ کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود اهنگ تو کور شدی ازمن دانلود اهنگ چرا دور شدی ازمن تو کور شدی حتما دانلود اهنگ امیر قیامت چرا دور شدی از من دانلود اهنگ امیر قیامت مثل سرطان شدی واسه من دانلود اهنگ سرطان از امیر قیامت دانلود رایگان اهنگ شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم از امیر قیامت دانلوداهنگ شبیه توروندیدم ازامیرقیامت دانلود اهنگ امیر قیامت تو چشام بازم اشک بشه جمع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو