loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه,    دانلوداهنگ امین غلامیاری میخوام فر

حسین بازدید : 403 جمعه 20 مهر 1397



,   
,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم
,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه
,    دانلوداهنگ امین غلامیاری میخوام فراموشت کنم
,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم چشماتو از یاد ببرم
,    دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم خاموشت کنم همین امروز
,    کلیپ میخوام فراموشت کنم
,    کلیپ نمیتونم فراموشت کنم
,    میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس
,    نمیشه فراموشت کنم

http://nakaman.net

 

ولی این ورژن قدیمی این آهنگ هست

میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم

نمیدونم چیکار کنم که دیگه یادت نکنم

من نمیخوام تنها باشم تنهای این زمان باشم

نمیخوام بی وفا باشم نمیخوام بی حیا باشم

اما نمیذاره زمونه که باشیم با هم موندگار ما

اما نمیذاره زمونه که باشیم با هم موندگار ما

آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم

میخوام برم به راه دور میخوام برم به اون زمون

به زمونای دورادور به دنیای جور وا جور

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ای دلم

نمیدونم چیکار کنم که دیگه یادت نکن

میخوام فراموشت کنم ترک روح و جسمت کنم

اما میترسم که نشه از قلبم بیرونت کنم

میخوام فراموشت کنم ترک روح و جسمت کنم

میترسم نشه که دیگه  از قلبم بیرونت کنم

آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم

تو هیچوقت از من دور نشو اما بذا من دور باشم

چون تو خودت خوب میدونی نمیتونم ترکت کنم

میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ای دلم

اما نمیذاره زمونه که باشیم با هم موندگار ما

اما نمیذاره زمونه که باشیم با هم موندگار ما 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیتونم گلم دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه دانلوداهنگ امین غلامیاری میخوام فراموشت کنم دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم چشماتو از یاد ببرم دانلود آهنگ میخوام فراموشت کنم خاموشت کنم همین امروز کلیپ میخوام فراموشت کنم کلیپ نمیتونم فراموشت کنم میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس نمیشه فراموشت کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو