loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره عاشقتم,    متن آهنگ عاشقتم مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ آره مهدی احمدوند,    کاش بگی احمدوند,  &

حسین بازدید : 41 جمعه 05 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره عاشقتم
,    متن آهنگ عاشقتم مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ آره مهدی احمدوند
,    کاش بگی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ حال من از مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام احساسی
,    دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند اره تنها شدم
,    آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند

,   


کاش میشد از همه دل بکنی♫
با من باشی دل بدی دل نکنی♫
کاش بگی قلب من جای تو بود♫
به من بگی دل بکن از همه زود♫
کاش بگی خیلی بی تاب منی به من بگی خیلی تو خواب منی♫
کاش بگی بود و نبود منی به من بگی عشقمی جون منی♫
دار و ندارمی ماله منی تو قلبمو فکر و خیاله منی♫
کاش بگی دار و ندار منی به من بگی عشقمی یار منی♫
جز تو به هیچکسی دل نمیدم به هیچ کسی زود تند بگو دل نمیدم♫
دل ندی جز من به هیچکسی تو , بمون فقط عاشق من یکی باش♫
عاشقتم آره عاشقتم♫
دار و ندارمی ماله منی تو قلبمو فکر و خیاله منی♫
کاش بگی دار و ندار منی , به من بگی عشقمی یار منی♫
جز تو به هیچکسی دل نمیدم به هیچ کسی زود تند بگو دل نمیدم♫
دل ندی جز من به هیچکسی تو , بمون فقط عاشق من یکی باش♫
عاشقتم آره عاشقتم

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

https://upmusics.com/مهدی-احمدوند-عاشقتم







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره عاشقتم متن آهنگ عاشقتم مهدی احمدوند دانلود آهنگ آره مهدی احمدوند کاش بگی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند دانلود آهنگ حال من از مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام احساسی دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند اره تنها شدم آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو