loading...

آهنگ گلچین

متن ترانه فریاد یک درد لیلا فروهر ,کد آهنگ جدید فریاد یک درد لیلا فروهر,تکست آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر,فریاد یک درد لیلا فروهر,دانلود آهنگ با لینک مستقیم فری

حسین بازدید : 139 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 



آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر

 اگر تنهایی کوهم
سکوت شوره زارم
اگر فریاد یک دردم
که طعم گریه دارم
اگر بغض گلوی
ابر بی باران دشتم
اگر آواره مثل
باد سرگردان دشتم
دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
شده عمرم دیگه با غصه همرنگ
اگر یک موج ناآرام
اگر خوابی پریشان
اگر خلوت نشین ساحلم
چون مرغ طوفان

اگر گم گشته در خویشم
اگر گم کرده راهم
اگر آه طویل
یک شب سرد و سیاهم
دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
شده عمرم دیگه با غصه همرنگ
اگر جغدم اگر شومم

اگر غربت نشینم
اگرتلخم اگر سردم
اگر سنگ زمینم

صدام بارون
دلم دریاس
غمم فریاد این دنیاس
نگاه من هنوز
در راه فرداس

اگر بغضی فرو خورده
کلامی ناتمامم
اگر پوشیده در شعرم
غم تلخ کلامم

اگر مرداب خاموشم
تن آلوده به خاکم
اگر افتاده بر خاکم
ولی باران پاکم
دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
شده عمرم دیگه با غصه همرنگ

www.iransong.com








برچسب ها متن ترانه فریاد یک درد لیلا فروهر کد آهنگ جدید فریاد یک درد لیلا فروهر تکست آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر فریاد یک درد لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم فریاد یک درد لیلا فروهر فریاد یک درد لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود ترانه فریاد یک درد لیلا فروهر کد موزیک جدید فریاد یک درد لیلا فروهر تکست موزیک فریاد یک درد لیلا فروهر متن آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریاد یک درد لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید فریاد یک درد لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس فریاد یک درد لیلا فروهر کد موزیک فریاد یک درد لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود موزیک ویدیو فریاد یک درد لیلا فروهر دانلود آهنگ فریاد یک درد لیلا فروهر فروردین 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو