loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ بمونی برام رضا عبدی Lyrics Music Reza Abdi Bemooni Baram ترانه و شعر آهنگ بمونی برام رضا عبدی به که چه جذابی تو چقدر نابی عشق منی واست میره جونم قدر تو میدونم تو فقط واسه منی دست دلم

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ بمونی برام رضا عبدی

Lyrics Music Reza Abdi Bemooni Baram

متن آهنگ بمونی برام رضا عبدی

ترانه و شعر آهنگ بمونی برام رضا عبدی

به که چه جذابی تو چقدر نابی عشق منی
واست میره جونم قدر تو میدونم تو فقط واسه منی

دست دلم رو شد تا که تو خندیدی
وای که چه احساس خاصی بهم میدی
مثل جونی برام رفیق بامرام کاش بمونی برام

عشق یعنی صورت ماه تو یعنی حال و هوای تو
عشق یعنی دلم خوشه با تو نبینه چشمام اخماتو

عشق یعنی قرص دلم باتو نمی گیره کسی جاتو
عشق یعنی قدم زدن با تو زیر بارون برم با تو

تکست آهنگ بمونی برام رضا عبدی

خوشبختی یعنی همش حضور تو هست کنارم
خوشبختی یعنی همین حسی که من به تو دارم

به چه چه آرامشی دادی به دلم دست خوش
دست همه عاشقها رو بستی دیگه از پشت

مهربونیت همه غمهای دورمو زد کشت
من حالم با تو چقدر خوبه شدم سرخوش

عشق یعنی صورت ماه تو یعنی حال و هوای تو
عشق یعنی دلم خوشه با تو نبینه چشمام اخماتو

عشق یعنی قرص دلم باتو نمی گیره کسی جاتو
عشق یعنی قدم زدن با تو زیر بارون برم با تو

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو