loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ با لینک مستقیم چشمه نور لیلا فروهر ,متن آهنگ چشمه نور لیلا فروهر,تکست آهنگ چشمه نور لیلا فروهر,چشمه نور لیلا فروهر کیفیت عالی,متن ترانه چشمه نور لیل

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 24 فروردین 1396



آهنگ چشمه نور لیلا فروهر


 بذار شب چشماشو رو هم بذاره
تا بگم چقدر دلم دوست داره
نمیگم اندازه ستاره ها
نمیگم تو رو میخوام قد خدا
من تو رو قد خودت دوست دارم
زندگیمو روی چشمات میذارم
من تو رو قد خودت دوست دارم
زندگیمو روی چشمات میذارم

تو دلت شکستنی مثل صداس
تو وجودت چیزی غیر از آدماس
تو باید گل میشدی تو باغ نور

تو زیادی واسه این چشمای شور
بذار شب چشماشو رو هم بذاره
تا بگم چقدر دلم دوست داره
نمیگم اندازه ستاره ها
نمیگم تو رو میخوام قد خدا
من تو رو قد خودت دوست دارم
زندگیمو روی چشمات میذارم
من تو رو قد خودت دوست دارم
زندگیمو روی چشمات میذارم



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ با لینک مستقیم چشمه نور لیلا فروهر متن آهنگ چشمه نور لیلا فروهر تکست آهنگ چشمه نور لیلا فروهر چشمه نور لیلا فروهر کیفیت عالی متن ترانه چشمه نور لیلا فروهر تکست موزیک چشمه نور لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو چشمه نور لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید چشمه نور لیلا فروهر کیفیت 320 چشمه نور لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ چشمه نور لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمه نور لیلا فروهر دانلود آهنگ چشمه نور لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک چشمه نور لیلا فروهر دانلود آهنگ چشمه نور لیلا فروهر فروردین 96 کد آهنگ جدید چشمه نور لیلا فروهر کد موزیک جدید چشمه نور لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس چشمه نور لیلا فروهر دانلود ترانه چشمه نور لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو