loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم از هوروش بند,    دانلود اهنگ دلم ميخواد داد بزنم اسمتو فرياد بزنم,    آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم, &n

حسین بازدید : 46 سه شنبه 01 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم از هوروش بند
,    دانلود اهنگ دلم ميخواد داد بزنم اسمتو فرياد بزنم
,    آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
,    دانلود اهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
,    ریمیکس دلم میخواد داد بزنم
,    دانلود آهنگ هوروش بند به کی پز میدی ریمیکس
,    دانلود اهنگ نگو نه به دلم
,    دانلود اهنگ نگو نه به دلم ریمیکس
,    دانلود اهنگ به کی پز میدی

 

دانلود آهنگ هوروش بند به کی پز میدی

با کیفیت اصلی 320،128 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ

Download Music Hoorosh Band + Be Ki Pose Midi + mp3

موزیک و ترانه: آرش AP, تنظیم: مسعود جهانی

هوروش باند به کی پز میدی

 

متن آهنگ به کی پز میدی هوروش بند

نگو نه به دلم نگو نه نمیخوام به این زودی برم
من همونم همونی که تا آخرش گفت میمونم
دلمو دزدیدی به کی پز میدی

به منی که واسه تو بد زمین خوردم که تو وایسی
اسم تو آوردم رو تو قسم خوردم
منی که از روز اول هم اینجوری میخواست
دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
تو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم

هوروش بند به کی پز میدی

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم
اونی که جون میده برات آره منم آره منم
دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات
نمیتونم بمونم بی تو نرو نه نزار اشک من دراد
دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات
نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نزار اشک من دراد
دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
تو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم
وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم
اونی که جون میده برات آره منم آره منم

آهنگ به کی پز میدی هوروش بند با لینک مستقیم

 

♫ رسانه موسیقی تابان موزیک ♫

https://tabanmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم از هوروش بند دانلود اهنگ دلم ميخواد داد بزنم اسمتو فرياد بزنم آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم دانلود اهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم ریمیکس دلم میخواد داد بزنم دانلود آهنگ هوروش بند به کی پز میدی ریمیکس دانلود اهنگ نگو نه به دلم دانلود اهنگ نگو نه به دلم ریمیکس دانلود اهنگ به کی پز میدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو