دانلود آهنگ پازل باند همنفس
Download New Music Puzzle Band Hamnafas

آهنگ پازل باند بنام همنفس

همنفس من دست خودم نیست هرجا که بری من باید بیام، من باید بیام

دانلود آهنگ پازل باند همنفس

 

متن آهنگ همنفس از پازل باند

به عشق من تو دل نبند دلم گرفته از خودم
پر از سکوتم این شبا ولی نگفتم از خودم
یه دل اسیره خاطرس یه دل دوباره مست تو
یه دل بریده از تو و یه دل مسیر دسته تو
این عرض قلب من ولی برو
همنفس من یه جای خالی عاقبت عشق منو توئه، منو توئه
رفتی از پیش من راه روی من یه یادگاری از عکس توئه
از عکس توئه، از عکس توئه
همنفس من دست خودم نیست هرجا که بری من باید بیام، من باید بیام

Hamnafas man daste khodam nist harja k beri man baiad biam man baiad biam

عادته که یه عمر کنار توام تو باید باشی توی لحظه هام

Adate k ye omr kenare toam to baiad bashi toie lahzeham

توی لحظه هام توی لحظه هام

toie lahzeham toie lahzeham

ترانه آهنگ همنفس از پازل باند

هنوز میپرسم از خودم تو عشقمون کی کم گذاشت
چی شد کجای قصمون کی پا توی قلبمون گذاشت
میدونی که با موندنت میتونی زیرو رو کنی
یا اینکه با نموندنت غرورمو نشون کنی
بخاطر گذشتمون نرو
همنفس من یه جای خالی عاقبت عشق منو توئه، منو توئه
رفتی از پیش من راه روی من یه یادگاری از عکس توئه
از عکس توئه، از عکس توئه

همنفس من دست خودم نیست هرجا که بری من باید بیام، من باید بیام

Hamnafas man daste khodam nist harja k beri man baiad biam man baiad biam

عادته که یه عمر کنار توام تو باید باشی توی لحظه هام

Adate k ye omr kenare toam to baiad bashi toie lahzeham

توی لحظه هام توی لحظه هام

toie lahzeham toie lahzeham